Friday, August 20, 2010

GENG KICAP

Shafiq si psyco ! :Kenal juga dari form 1..same class smpi form 2 je..dari form 1 jiran aku ialah shafiq ni..tak duduk di belakang...di meja sblah..ingat fiq time form 1..kelas 1Dedikasi..kelas brutal..love that kelas also..ade satu secret terjadi time form 2...but better aku diam2 je la..haha..mcm mne leh terjdi pun aku tatau..=.=...tpi still smpi skang kawan ngan dye lagi..tiap2 hari khamis mesti lepak kat Pusat Sumber..duk pusat sumber bukan blaja pun borak je la..bukan tugas pun..curik tulang je..>.<..kau pun dah berubah sikit..BAGUS!..but kau nye perangai suke wat lawak mmg tak hilang lagi la kan..dye ni pun minat gak menyanyi..suke gler dye ngan indi band..but not indonesia for him..ntah krisis pe dye ade ngan indonesia uh..tahap dye caring sal mmbr2 bagus..well shafiq naseb kite satu kelas dulu..kalau tidak ku tidak akan mengenali mu(lorh ayat >_<)..so jgn la lupe en aku nnt..hahax

Amir cucu che ngah : cam ne knl?tatau la..maybe sbb pengawas pusat sumber juga kot...budak ni lahir tahun 1995...tinggi nak mampus...klu nk ckp ngan dye wat saket hati je...=.=...ni lagi sorang asl ari khamis je tak sah klu tak bercerita sal _____...aku pun melayan je la..bile aku tau..korang terkejut..ape yg nk terkejutnye pun tatau la..pengetahuan AM kan?..but di bulan pose ni tadelah melepak g...slalu gak budak ni meset aku..rajen dye meset aku..tpi duk tnye bende same je la kan..@@..smpi adik aku soon pun nyirap ngan dye kdg2..haha..well at least aku tau ko x lupe en aku la kan...=)..
Amir Good Luck in Your PMR yer....minx maap ngan aku dulu..byk dosa kau ngan senior ni...cube2 la pgil aku AKAK SARA and ABG SHAFIQ..haha...xD

shazlee!sorry la tak de gmbr mu...mu pun lam geng ni jugak kan...same2 melepak di pusat sumber tiap ari khamis...nak tulis sal ko ape eh?..aku pun tak dpt tangkap g prangai kau....simple introduction la....lee sebaye ngan amir..tahun 1995 juga..PMR this year...wat sebaek mungkin la yer!..=D

Nape title GENG KICAP?..Amir punya kerja la ni...dulu si shafiq duk ckp "AKU KICAP PALE KO KANG AMIR"...sampai aku ckp "AKU TALE PALE KO KANG"...then cm ne ntah terdetik lak lam pale dye wat satu name uh GENG KICAP..mne pegy ntah bende alah uh...haha..sorry hilang...@@....anyway lawak la name GENG KICAP ni....
GENG KICAP :Shafiq,Sarah,Amir,Shazlee...
*pelik2 je

No comments:

Post a Comment