Friday, August 20, 2010

~Puchong~


macam mane leh knl byk sgt dak puchong ni?ni sume sal men game online la ni..haha...
Orang First kenal :-

[JIN][Irffan][Shah][Shah(papa_zz)] : orang first skali org puchong yang aku kenal is JIN,Irffan,Shah and Papa_zz...kenal ngan mereka tahun 2008 lagi...first time jumpe dorang kat KARNIVAL JOM HEBOH di bukit jalil...da lah tak kenal...bgi number phone serupa mcm tak yah bgi...battery takde...naseb dorang pandai p carik public phone and call kami...so jumpe la dorang kat depan LRT bukit jalil..and baru la kami (sarah and lisa) tau cm ne rupe sebenar mereka2 ni..so ape lagi carik kedai mkn duduk minum2 and borak2..=)


[faizal][fareez][marl][azwan]: faizal ni aku pgil dye nit...so i will call him nit la lam ni...nit ni aku knl dari cousin aku...then after that knl la pulak ngan fareez,marl and azwan...rasenye kenal dorang ni dari nit klu tak silap lah...dorang ni slalu ckp nit ni suke LanC..dulu2 lah..citer lame la kan..meet up ngan dorang time ade gathering kat Moli cafe Times Square...Fareez yang tegur aku..klu tak mmg tak tegur la kan..tahun 2009 bulan march..ramai yang ade kat sane..but kenal mereka je...shah pun ada juga...so lepak ngan yg kenal la..

[didie][bai][hishamz]:then around bulan mei kenal mereka2 ni pulak...didie,bai and sham...kenal didie sebab satu guild..selalu bertegur sape la jugak dye en...friendly juga lah...kenal bai lak?dari dikmai...psl org ni nnt saya cerita ngan lebih lanjut nnt..hahax..sham cm ne leh kenal kurang pasti..sbb tibe2 dye muncul la kan..so kawan je la..nak sombong2 wat pe..ahaha..first time jumpe dorang is Open House di rumah saya..raya tahun 2009..jemput la mereka bab nak tawu..sekali dtg lak dorang ke rumah saya..kul 1 dah smpi semenyih da..lame gak la dorang ni..segan2 pulak la kan time uh..di ingatkan blek mmg lawak lah..

[a'aa][shahir][faizah][fitri]: a'aa and shahir kenal time open house di rumah saya..sbb ckp ngan fareez bwk je la sape2 yg nk dtg..skali timbul la a'aa and shahir...a'aa la tukang kenalkan sorang2 yang ni sape then sape..tpi yg pelik nape dulu a'aa kenal en name dye amore..@@..piji pun ade gak..habes muffin a'aa mkn...>.<...stop smpi sini citer..kepulak..faizah ni knl lam game dlu baru jumpe kat luar...time kuar pegy sunway pyramid 18 Disember 2009...maseh fresh lam ingatan saya...naseb bek faizah ade time uh..tpi tu pun segan2 g ngan faizah..@@..fitri kenal lam game dlu...tahun 2010 ni baru jumpe dye yg mne satu..didie pun jumpe dye 2010 ni..=)..

Lepas kenal dgn mereka semua..baru lah ku kenal org2 puchong yg len2..mcm bugis,apek,koya,along,_sham_ and ramai g..sorry la klu ta de gmbr or tak disebut lam ni...bukan bermakne saya tidak ingat sama kalian sume...^_^seronok kenal ngan korang semua..even kdg2 rase cm nk sepak je sorang2 la kan...hahax...
--------------------------MENGHARGAI KORANG SEMUA-----------------------------------


No comments:

Post a Comment